Människorna blir j*vligt heta. Hahah

Hej allihopa :D ♥

Trevlig dag har det väl varit. Ähm lite stressigt i Svenska när vi fick yp miljoner uppgifter att göra men annars har dä varit trevligt. Matten va ju seg och jag fatta som vanligt ingenting och NOn är skit konstig. Haha, men aa älskar ju en fråga som vi fick, haha kommer bara ihåg det såkallade svaret som jag och Astrid skrev inom parantes(alla människor är j*vligt heta) haha ingen fattar typ, men aja, e lite halv flum just nu.
När jag kom hem var det iaf tänkt att det skulle pluggas och gissa vem som somnar och vaknar kvart i 6, joo jag. Men aja hade iaf bara tänkt att jag skulle göra engelska och tyska idag och tyskan kunde jag typ så de va ju bra. Men han ju också trycka in svenska så den e jag klar med.

Jaa men sen har jag en fråga. Har ju fått lite anonyma kommentarer. Det är jätte kul att du kommit in på min blogg men kan tyvärr inte svara på frågorna eftersom att dem är just anonyma och jag vet ju inte vem du är :)

Men aa kram nu alla fina ;D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0