Kronprinsessan Victoria och Sean Banan gifter sig!

Hej! :)

Japp måndag igen och ny skolvecka. Är skit trött. Den här veckan känner jag på mig kommer bli fett jobbig. Fast har bara en läxa och de är ju bra :) Fast måste öva skit mycke inför de...
Men aaa skolan idag har faktiskt varit kul. Jag och Astrid har varit skit flumiga hela dagen så aa på NOn skulle vi ju bygga raketer och dem blev ju, ehh, fina. Haahaha tejp överallt. Matten var ju i och för sig tråkig men svenskan den va kul. Vi ska hitta på en artiekel och skriva då. Haha älskar min och Astrids "Kronprinsessan Victoria och Sean banan gifter sig!" HAha den vill ni läsa vidare på va? Aaa jag tror det va.

Naj, men nu ska jag inte dra ut mer på det så puss och kram ♥


Gammal bild, elr jaa tre veckor iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0