Hemma och sjuk idag igen, fasen också...

Hej :)

Japp blir hemma idag också, bestämde det redan igår kväll för måde typ skit då också. Fast det e bättre idag så imorrn tror jag att det blir skola igen. E fett sur för missar slöjden idag igen så uhh ligger skit mycke efter. Men aja får väl försöka jobba ikapp. Annars idag så har jag ju då ätit frukost och suttit och lyssnat på musik på mtv.

Aa just de så har vi ju då alltså ett nytt djur hemma. Dvärghamstern Vilda, som Ida då döpt den till. Jaa för ett år sen hade vi inga djur och nu har vi fyra, haha. Elr jaa Ida har ju tre och jag en.

Men jaa har som vanligt typ ingenting att skirva om så puss och kram :) ♥


Skottland 09. Fasen att Idas hand ska vara med också -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0