Everything I do, Everything I say, I did it all for you. It´s always been the same

Hej ;D

Japp nu är det onsdag eftermiddag och på onsdagar tycker jag att veckan i princip är slut. Iaf skolveckan. För sen e det torsdag och kort dag(Sljöd också, HATAR!) ah men sen är det fredag och en ännu kortare dag och så va det inge mer med den veckan.

Men idag hade jag ju tyska prov i skolan. Jag tror att det gick rätt bra ändå. Hade inte tränat så mycket men de går nog ändå. På svenska skrev jag och Astrid klar våran artikel. Den blev helt lyysanade måste jag säga! Haha min mamma höll på att dö av skratt när hon läste den. Jag och Astrid är ju riktiga komiker...
Och på idrotten körde vi fotboll för ovanlighetens skull :P

Men idag har jag bestämt mig för att jag inte tänker plugga så aa nu så ska jag hitta på någe roligt!


Haha lekte lite för ett tag sen :P

Kommentarer
Postat av: Lina

Fett cool bild fillerill!!! <3 <3 <3

2011-03-30 @ 21:47:38
Postat av: Felicia

Hahah tack ;D <3

2011-03-31 @ 15:13:06
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0