En helt jävla pinsam dag, uhh inte kul kan jag ju tala om för er...

Hej :D

Jag vet inte men är så himlans glad, men det e ju för på fredag. Läängtar så jävla mycke nu. Hoppas att jag kommer in...

Men aa skolan då. Hela dagen har varit sjukt pinsam. Mm det börjar med att när jag kommer till skolan har typ tre-fyra knappar åkt upp på min klänning. Aa och det händer senare under dagen igen. Kul. Neää men det andra pisamma va ju också hemsk alltså. På en av mina böcker i skolan så har jag skrivit 5 juli och 21 september ♥
(kmr inte ihåg om det e 2010 efter) men aa sen såå frågar en i klassen när Eric(svenska läraren) fyller år, han ba i september. Aa och så frågar en vilket datum och han säger ju självklart "21" Mm och de e ju liksom på min svenska bok jag skrivit det, uhh inte kul alltså... Fast fick en n bok idag :P
Men så läste vi tidningen och jag blir glad för mariefred sessions är i den :p Haha men sen så ligger mariefred etta på itunes(kan inte vad de heter och så men aa Erik skev det på hans twitter:)) Aa men aja två dagar kvar då ;D

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0