Denna dagen har väl varit, jaa trevlig. hur har ni själva haft de?

Hej :)

Har varit riktigt dåligt uppdaterat idag men sånt skiter vi i tycker jag. Men min dag har väl varit jaa en trevlig dag. Åkte till centrum med pappa och Ida. Väl där så köpte jag någe riktigt somrigt(enligt mig iaf) men köpte mig ett par röda fina solglasögon. Wiee. Behövdes. Elr jag har ju ett par från förra året men aa jag tyckte att jag behövde dem.

Men jaa annars så undrar jag om ni ska göra någe på fredag och om det e är någon som vill följa med mig till Gärdet och Radiohuset för att där sedan se musikplats Stockholm. Skulle vara riktigt great isåfall.
Men haha så blev pappa glad också och jag dog typ av skratt. Helt plötsligt börjar han typ skrika "Ihh!, Cinderella ska spela i Sverige. I stockholm" Hahaha och han börja typ skrika och blev helt hysterisk. Haha guud, då dog jag skulle jag väl säga. Hahha. Men aa jag tyckte att jag kände igen mig. Mamma och Ida suckade då däremot :P

Men aja skulle kunna skriva massa saker men det ska jag inte göra, pusss och kraam ♥


Jag å mina fina solglasögon. Kärlek till dem ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

coola!! :D

2011-03-19 @ 23:27:15
Postat av: Josse

Ja, om du vill så är jag typ alltid ledig på fredagar så jag kan följa med xD

2011-03-20 @ 13:00:56
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0