We know we ain't ever gonna happen

Hej i värmen!

Nu är det verkligen sommar, att det nu varit det i någon veckas tid eller något struntar vi i. Aja har typ dött i värmen idag, har bara gått i shorts och linne, vaaarmt!

Aja jag tycker att ja hunnit med ganska mycke idag trots att jag gick upp vid halv 11 tiden. Men jag har lånat mammas kamera och varit ute och fotat(mitt minne e nämligen fullt igen-.-) sen har jag hängt med pappa till centrum, och där så fick jag ett par svarta fiiina solglasögon! Tjohej, det behövdces kan jag ju säga! ;)
Sen har ja städat skruttens bur, fast fick ju väldigt mycke hjälp.. (a) Aja och sen ska jag städa rummet med min gulliga mamma som ville hjälpa mig ♥ Till städandet så blir det Erik Hassle musik, trevligt!


Erik Hassle - Stay away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0