Just nu är ett sånt där tillfälle som inte kommer så ofta, när man har så där himla roligt!

Hej!

Jaa nu sitter jag och har sådär roligt som man bara har ibland! Inte roligt alls alltså!
Dagen har gått och börjar nu lida mot sitt slut, haha. Men aa sen sisst jag blogga så har jag hunnit äta en sen middag, fixat i köket och varit på promenix med CarroBarro! :D <3 För hon ringde vid nio och undra om jag skulle hänga med och de e klart att jag skulle göra de! ;) Så vi tog en liten tur till Raman.
Men sen så träffar jag ju dem gullungen imorrn igen för hon kommer hit ;D Sen imorrn ska de handlas ett nytt minneskort till min kamera, haha för man kan inte ladda in 2500 bilder till in på datan för då crashar den, haha.

Men jaa så har man dragit av ett nytt inlägg! ;D Föresten så har jag gjort över 1000 inlägg på bloggen nu ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0