Idag så är det onsdag! ;D

Hej!

Japp min dag idag har varit suuper måste jag säga! ;) Jag och Josse har då varit inne i stan, på söder och fotat. Riktigt trevligt måste jag säga. Och bilder togs det maaassor av, så bilder kommer på bloggen sen. Jag har också fotat mitt älskaade övergångställe, men de höll på att typ renoveras, inte okej! Jag har också försökt få Josse att vi skulle fika på Kafe 44. Tror ni att det funkade? Nee, de gjorde de inte... Haha men vi har gått såå hääär (visar med armarna) mycket.

Aja nu ska jag hitta på någe trevligt skulle jag tro! ;D <3


Lånade bilden från Josse, hoppas att de va okej <3 Men som du ser är den suuper redigerad, men jag drog dit ditt bloggnamn i hörnet av bilden :D <3

Kommentarer
Postat av: Josse

Hihi, klart det var okej <33 :D

Hade också såhäääääär trevligt!! :D

2011-06-22 @ 20:14:02
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0