Deep in the dark I sleep with a ghost, love me to pieces, oh oh oh oh

Haha inteligent tjej man är ibland alltså. Åkte till centrum idag för att köpa tights och jag vet inte, men jag kollar väl inte vad det e för väder, så i typ 25º och sol går jag ut i mina tjockaste jeans, ett par svart gråa som är skiiit varma, en svart skjorta som också e ganska varm och till de mina röda converse. Jag hade ju helst velat ha mina kängor men min mamma har då sagt åt mig tydligt att man inte kan ha dem på sommaren, ganska synd. Haha.
Aja, det var iaf sjukt jävla varmt i dessa kläder, trodde i princip att jag skulle dö av värmeslag, men de gjorde jag inte, tur va? ;D

Haha men aa nu sitter jag och petar bort mitt nagellack då borttagningsmedlet va slut. Tur e de vä då att man bara har nagellack på tre fingar och jävligt tjockt lager. Haha intressant info, nee men mer intressant kommer de inte va och nu ska jag fortsätta att fixa mig, så puss och hej! ♥



Förra skolavslutningen, haha

Erik Hassle – Love Me To Pieces


Kommentarer
Postat av: Josse

Sv: tack så jätte mycket fillan!! <3<3<3

Men dina bilder är också så sjuuuukt fina! :D

2011-06-09 @ 14:51:02
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hejsan! hur mår du?? det var längesen!!

2011-06-09 @ 19:03:54
Postat av: emmipemmi

Åå! Vad gullig du är Fillanpillan ;P



Mååånga många kramar till dig :)<3

2011-06-09 @ 21:47:12
Postat av: Felicia

Sarah; Hej, joo jag mår bara bra, hur är det själv?



Emmi; Haha åh vad du är gullig Emmipemmi! <3

Ännu fler kramar till dig! <3

2011-06-09 @ 22:16:08
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0