Glad midsommar!

Hej finisar och glad midsommar! Tänk att det är midsommarafton idag. Vad har ni för planer inför dagen? :)
Japp som jag skrev på förra inlägget så ska ju jag åka till Tyresöslott och sen blir det middag hemma.
På morgonen fick jag också ett sms av min kära vän Astrid som skrev om Erik Hassle skulle man väl kunna säga, då kom jag och tänka på förra året. Då fick jag inte sms om Erik Hassle utan mopsar(hundras) tänk på vad mycke som kan ändras på ett år...

Tillbaka till Midsommar pratet igen! Det är ju ändå hyffsat fint väder, ganska coolt må jag säga. Sen e jag på sådant humör idag och orkar inte klä upp mig alls. Så det blir ett par jeans förmodligen och en t-shirt. Alla vet förmodligen vilken :$ Hihi, aja nu måste de fixas hemma inför kvällen/eftermiddan, puss hej ! :D <3


Så kör vi på en helt random bild till dettta, så blir allt bra! ;p <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0