Fotografering med Emmi var de idag! ;D

Hellu :)

Oo, jag älskar vädret som va idag, okej lite varmt va de på bussen måste jag ju medge...
Emmi va ju då hos mig idag, och vi har fotat massor, mycke porträtt. Så dem kommer på fotobloggen senare kanske, hihi och kanske några här också... ;D

Aja, sen imorrn vet jag inte vad som ska göras, det kanske blir att packa lite till Enköping även om vi bara är där en natt. Faan vad jag ser fram imot det, det ska bli så sjukt kul!

Försten så har har Simon Hassle släppt en ny singel, tror jag :s Aja den finns på hans myspace iaf med namnet In your song. Och den är så sjukt jävla awesome! Lyssnar på den om och om igen och kommer förmodligen göra de resten av dagen/kvällen. Så klicka er in på länken nu gott folk! ;D


Så kör vi på en suddig ego blid nu då! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0