Idag är det Tisdag för den som inte visste de ;D

Hej!

Wooho, så är solen tillbaka igen, e inte de ganska härligt! Funderar på om jag ska ta en bok och gå ut och läsa på balkongen, kan ju va ganska trevligt, ellerhur? :D

Annars gör jag ingenting, funderar på att gå och lägga mig tidigt ikvälll då jag e skit trött nu och gick ändå upp 12... Men imorrn, då ska jag upp tidigt, iaf halv nio, för vet ni vem som är med i Godmorgon Sverige imorrn? Jopp Simon Hassle! Fett kul allltså, så då ska jag minsan kolla, de kan ni skriva upp! Tss xD

Sen så e jag mycke glad då stay away har börjat spelas på radion, för den låten är så sjukt jävla bra!

Aja, nu tog min fantasi slut helt och hållet, puss och hej leverpastej! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0