Idag så har jag haft det väldigt trevligt ! :D <3

Hellu! :)

Idag är det den 16 juli, alltså Jennies födelsedag, så grattis igen Jennie!

Idag så har min dag varit awesome! Har träffat Carro vilket va ett tag sen, sen sist, så de har varit suuuuper! Ska träffa henne imorrn igen och så ska vi ha harry potter kväll så vi kan se den nya filmen på bio ;D
Woho, fotat har jag inte heller, bara med mobilen och dem bilderna är jag inte så bra kompis med. Hihi men imorrn så ska jag smuggla min kamera och försöka få en bild eller två på ljungan, heh, önska mig lycka till! (hon hatar när jag fotar...)
Haha men ska fortsätta med att redigera bilder från veckan ;D <3


Så kör vi på min favoritbild på Carro och Astrid :D <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh, vad kul det ska bli!! Förresten, haha! Den där bilden.. Kolla mina ögon :o <3

2011-07-17 @ 00:38:32
Postat av: Felicia

Carro: Jaa de ska bli skiiit kul! :D

Bilden... Hahah jag älskar den, är så stolt över att jag knäpte bilden i rätta läget! :D <3

2011-07-17 @ 09:48:58
URL: http://ffillann.blogg.se/
Postat av: Astrid

Men Fillan då...

Det ser ut som om jag har tagit droger dagen innan! :-P <3 <3 <3

2011-07-17 @ 11:08:22
URL: http://peentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0