Oooo, kan ni gissa vem som är hemma nu? :D

Ooo, gissa vem som är hemma igen? Joo jag. Tjohej! Ganska skönt ändå måste jag säga. Jag sitter i min säng med datorn i knät som spelar en så sjukt jävla bra liveverison av taken, som är en mycket bra låt! Fast de visste ni redan, eller hur? ;D

Japp men jag har ju då vistats ute i skärgården här i helgen, och det har varit riktigt trevligt och mysigt. Och jag har badat för första gången iår. Jag sket i att vädret var skit, jag skulle bada. Såvade, kallt va de också... Haha. Igår lyckades jag också få 5 jävla fästingar. Jag brukar typ aldrig få de, men joo helt plötsligt fick man 5 styckna. Vaxinerad är jag inte heller, så de ska göras imorrn! ;)
Sen va ju gammelmormor även där, och pappas kusin och hennes man då och deras dotter, alltså min syssling. Haha fan vad söt hon va! Jag har liksom träffat henne en gång typ innan... Haha men hon e lite över ett år, och hon älskar kaffe! Haha, de e speciellt tycker jag! ;D

Men bilder uppkommer snarast!


Hahah så kör vi på en riktigt random bild för att skoja till de hela :D

Kommentarer
Postat av: Astrid

Välkommen hem Fillan!:-) <3 <3 <3

2011-07-13 @ 14:16:15
URL: http://peentax.blogg.se/
Postat av: Astrid

Sv: Ååå, tack så mycket Fillan!! :D ♥

Kram på dej med sötis ! :) ♥♥♥

2011-07-13 @ 15:18:59
URL: http://peentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0