Nu är fröken Alsterhed hemma från den lilla staden EnköpinG!

Hej! ;D

Yes, nu är jag hemma från den lilla staden Enköping! Vi har haft det riktigt mysigt och bara sprungit runt i parker och fotat!

Men staden... Hmm, alltså jaa, vad ska man säga. Jag kan säga att det va inte så konstigt att gatufesten stäldes in, för staden var tom. Jag menar verkligen tom. Det fanns typ två restauranger, en fullbokad och en äcklig där vi åt. Maten va inte speciellt god, sen låg de liksom döda getingar i fönstret och duken va skitig och nej fy!
Jag gick också och funderade på hur tråkig staden Katrineholm måste vara då den är utsed till sveriges tråkigaste stad. Jag menar, går det ens att få till staden tråkigare än Enköping? Tveksamt... Men det va iaf fint, mycket blommor som blev fotade!
Och trotts allt detta så hade vi det trevligt! ;D

Bilder från färden kommer sen, men dem är tagna med mobilkameran och ngn app, och dem är så hääärsuddiga... Men de duger nu tycker jag. Bilder med bättre kvalitet kommer på fotobloggen sen, så håll utkik! ;D


Hihi jag igårkväll xP

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du en ny mobil, Fillerill?! :D <3

2011-07-03 @ 16:24:00
Postat av: Felicia

Hihi kanske de CarroBarro! För att jag gissar på att de är du fast att du är "anonym" hihi :P <3

2011-07-03 @ 16:30:13
URL: http://ffillann.blogg.se/
Postat av: Lina

Hihi, oj! <3

2011-07-03 @ 17:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0