Mariefred va en mysig liten stad


Gammal sak på mig..

Hade en riktigt trevlig dag i Mariefred igår. Vi stack dit när klockan va ett så vi tre ungefär så var vi där. Vi gick och åt en trevligt picknik med vattnet precis bredvid oss. Sen blev de att fota lite inne i stan. Jag kände i princip inte igen någonting från när jag var där förra gången, de va ju några år sen sist. Men bokhandeln, de va de ända minnet jag hade därifrån.
Åt också supergod glass! ;D På hemvägen däremot va de en trött Fillan som satt och lyssnade på spotify (gamla mobilen funkade inte...) och så lyssnade jag på en jätte myysig intervju som jag kom på nu att jag har tio minuter kvar att lyssna på...

Men jag har inte riktigt laddat in bilder på datan än, får väl se när de händer då. Men de blir nog lite senare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0