Jiha, ett typ negativt inlägg?

Hellu :)

Så va de torsdag nu va? Håller fan inte koll på dagarna längre... Men just nu sitter jag hemma i soffan med datorn i knät, tittar jag till höger så ser man tven där Robyn just nu spelas på mtv... Och så har jag så sjukt jävla ont i magen, usch säger jag om den saken!
Så sitter jag och är skit sur för att jag har ställt in en sak på bloglovin så jag får mail när någon bloggar, och då bli de så mycke lättare att gå in på bloggen, för jag går nämligen aldrig in på bloglovin, men iaf, då har den inte skickat ut att en har bloggat, arg tjej!

Haha och jag känner att hela detta inlägg har varit väääldigt negativt, tss, men så är de ibland och ni får stå ut, okej?

Men en sak säger jag bara, kolla på klippet jag la ut igår, snälla! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0