Jag vet vem jag kommer attackera nästa gång jag träffar henne...

... Ahh! Emelie eller ja Emmi ligger i riskzonen av mig just nu. Grr, avundsjuk tjej ggr 1000 heter Felicia Alsterhed.
Jag sitter ju då och äter på en liten gräsmatta i Mariefred så tar jag upp mobilen ur väskan och ser att jag har nio missade samtal och tre sms av Emmi, och så står de typ "Svara när du ser de här, de är om E Hassle..." Jag får typ panik och ringer upp henne, pfft då är ju hon i Helsingborg och har sett genrepet av rix-fm festival och alltså Erik Hassle. Grr, jag är så hääär jävla avis på henne nu så ni inte förstår, menar de va ju inte rättvist, hon hatar ju liksom honom, fu!
E föresten stolt över att mig själv över att jag lärt henne vem Viktor är, jag menar, de har hon fullt koll på. Så hon har ju såklart sett honom också idag, haha för de skrev hon på sms... xD

Ajja, hon får se upp till nästa gång jag träffar henne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0