Idag så är det den 5 juli

Ojj, oj, oj. 5 juli. Ett år sen. Fan vad fort tiden har gått. Jag tyckte inte att det va så länge sen som jag skrev att det var ett halvår sen, men nu, nu har det gått ett halvår till. Idag är det den 5 juli.
Men den 5 juli 2010 var iaf en riktigt bra dag, tycker jag iaf. Varmt var det också... Riktigt varmt. Och så va jag ju på grönan och kollade på en helt underbar konsert. Jaa och alla vet ju vad som hände efter den dagen, joodå, jag fortsatte att lyssna på Erik Hassle, mycket!
Och nu är jag glad för stay away videon har premiär imorrn, wiie! Glad tjej ;D


Thihi så lånar jag en bild från grönans hemsida, då mina mobilbilder ser för jävliga ut. Jag menar, hur tänkte jag när jag endast fotade med mobilen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0