Idag har man utforskat Bromma, och sen imorrn blir det Fotografiska!

Hej! :)

Yesbox, idag så har jag då haft det så trevligt så jag följde med mamma till jobbet. Så yepp vi åkte iväg till en trädgård i Bromma till en glad liten tant. Hihi men mamma har berättat om henne och hon va ju skit kul. Mamma hade då ringt på morgonen och berättat att jag skulle med, hihi så när jag kom hade hon och hennes gamla man som va på besökt stämt en cello ifall att jag skulle tröttna på att jobba i trädgården. Haha xP
Men jag har iaf haft jätte trevligt, och hennes hus och trädgård var så mysig! <3

Imorrn då, då så ska jag och mamma åka till fotografiska, sen drar vi vidare till Enköping iaf och sover på hotell! ;)
Hihi och så är det redan bestämt att vi ska se Hassle någon annanstans i sommar, hihi! ;D


Japp, hit bär de av imorrn! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0