Bildredigering kör vi på hemma hos mig!

Halloj!

Lördag eftermiddag är de nu och jag sitter hemma och redigerar bilder från i torsdags när vi va i Mariefred. Tyckte inte att jag tog så mycke bilder, men de tar ju ett tag att redigera dem.
Har laddat upp några på fotobloggen och mer bilder kommer så håll utkik med jämna mellanrum vettja ;D

Igår kväll hade jag de också väldigt trevligt. Satt och smsade med min fina vän Astrid i en och en halv timmes tid, och så påbörjade jag redigeringen av bilder. Riktigt trevligt alltså! ;)

Vad jag också gör är att räkna ned dagar till Norrköping. Inte så svårt då med tanke på att de är på torsdag. Hihi, men de struntar jag i för kul ska de bli!


En av många bilder från Mariefred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0