Aa fast nee

Hej! ;D <3

Shiet vad bra jag är på att uppdatera här på bloggen! ;D Aa fast nee, de är jag inte. Jag är usel på detta till och med! Fyy på sig, säger jag om detta.

Men idag har jag inte gjort någonting heller, ska kanske packa väskan eftersom jag ska iväg imorrn. Och en sak som är helt förjävlig är detta, ni kommer inte tro mig, och jag hatar detta, men, jag har inte badat iår :O Veet, de e liksom Juli, men så är de ibland, haha.

Woho, men nu ska jag fortsätta att kolla på sommarkrysset, haha xD


Kommentarer
Postat av: Josse (fotoblogg)

Sv: ja, jag får väll prova det :)<3

Hihi, tack <3<3<3

2011-07-09 @ 22:49:03
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: Astrid

Sv: Haha, ja, fast på nått sätt lyckas du alltid att fota mig när jag inte är beredd, och sorgligt nog så har inte jag den talangen... :P ♥♥♥

2011-07-10 @ 23:31:43
URL: http://peentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0