4 juli ...

Woho, ny vecka, ny dag. Måndagen den 4 juli 2011, sen imorrn är det den 5 juli. Dem här två dagarna betyder igentigen ganska mycket för mig. Om man tänker efter så har jag blivit som jag är nu, p.g.a dessa dagar...
Ni sitter väl förmodligen och funderar på vad som hände den 4 juli, 5:te gissar jag på att dem flesta vet, men fjärde... Joo, idag, för två år sen va jag och Ida på ornö med gammelmormor, sen klockan åtta på kvällen drog sommarkrysset igång som vanligt på lördagen, och Erik Hassle va med. Det var då jag fick reda på vem personen Erik Hassle va. Min reaktion när jag såg honom va inte den possitivaste, men det skiter vi i nu ;)
Iaf, låten som han sjöng va bra och jag fortsatte att lyssna på den.

4 juli 2010, så skulle jag lyssna ingenom hans låtar innan jag skulle till grönan dagen efter för att se honom. Men det var då jag hittade låten, den där sjukt underbara låten, Bump in the road. Jag lyssnade på den om och om igen, den va grym, även videon, jag älskade den! Sen satt jag och lyssnade på den och hans andra låtar i timmtal. Samtidigt satt jag och chattade med en kompis och hon var helt fachinerad över hur man kunde lyssna på en personon så lång tid... Haha, men det funkar, nu gör jag ju de dagligen så, så svårt kan de ju inte va;)

Hihi och vad händer imorrn tror ni.... 5 juli ♥


Så blev det den underbara låten också ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0