Yepp lite uppdataterat ;) ♥

Hej :)

Jaa jag e ju då alltså hemma och sjuk idag med. Så roligt va? Neää. Febern e kvar och hostan värre. Dessutom har jag ett problem, jag ligger ju i soffan i princip hela dagarna och av någon anledning så e de så att jag hostar minde om jag ligger på vänster sida men eftersom att jag gjort de sen i onsdagskväll så har jag fått skit ont i örat på grund av de. Hah, fett konstigt.. Elr kanske inte xD
Men aa nu skirver jag ju bara negativt, kan ju försöka komma på någe positivt...
Joo men de e coolt för jag har inte lyssnat på Erik Hassle på två dagar :'( Har inte haft sådan tillgång till datorn då mamma har jobbat hemma på den, sen så e mobilen urladdat. Eheh den har varit de sen i onsdags. Anledning till att jag inte svarar om ni smsat elr någe såndantt (a)
Jaa men jaa allt de här e ju sjukt onintressant måste jag säga men aa puss, kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0