Tjoo, hej :D



Hej, har precis kommit hem från skolan och nu sitter jag och äter mellis. Alltså jag e ju bara så klantig. Jag har gjort smothie aa och så har jag hällt upp de och ställer glaset bredvid mig och pang så gör jag någe med armen och välter de-.- Får springa upp och hämta massa papper och så går jag bort och ska ta ny och gissa vad jag gör då, jaa då så häller jag ju hälften på diskbänken. Men aa smart jag e alltså. Men nu ska vi inte prata mer om de, typ :P

Skolan var väl, jaa hur va den. Men joo de va rätt kul förutom att vi fått massa läxor så nu har vi liksom tyska meningar till imorrn, svenska redovisning till imorrn, engelska meningar till fredag, matte prov på fredag, ordkunskap till måndag, NO frågor till måndag och så SO till någon dag. Så roligt va ? Åh vad jag bara älskar skolan just nu -.-

Men aa ska typ fortsätta att äta och sen blir de till att göra alla underbara läxor. Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0