Rubrik ?

Jaa god förmiddag ska man väl kanske säga. Jaa nu e de helg igen och jag har en massa läxor att göra. Vad skojjsigt... Neää men har typ gjort svenska och engelskan behöver jag jälp med, kmr inte ihåg fjärde punkten så om nåhon av er vet kan ni väl messa elr ngt sånt.

Men aja idag fyller mamma år också så ska fira henne ocksåå :)

Men e skit sur för jag kmr inte en på erikhassle.com. Elr joo jag kmr upp dit där man ska välja land men när man trycker på global funkar de inte och de gjorde de inte om man klicka på uk site heller så nu måste jag testa us site. Blir arg om de inte funkar för mig ;P

Men aa puss kram <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var typ negativa saker med husdjuret, "snags" :P

2011-01-15 @ 14:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0