If this flower rain just ain´t enough for you



Godkväll denna kväll. Blir typ inge bloggande den här veckan känner jag men nu e de så och de går inte att göra någe åt de sådäså.

Skolan var ju som vanligt antar jag. Vi fick reda på att vi ska få en ny idrottslärare med namnet Erik. Stavning vet jag ju i och för sig inte men nu fick de vara med K. Haha. Men iaf.

Men va iaf men Carro efter skolan. Vi fixade typ SO:n. Duktiga vi e, även om vi inte blev klara:P Men när vi jobba fanns de också tid för att lyssna på "EH". Lika underbart som vanligt ♥ Haha, Carro uppskattade de nog väldigt mycke. Hehe, fast när jag skulle stänga av så stoppa hon mig ;P

Men ska typ sova snart så puss och hej :P

Föresten kom inte på rubrik så de blidde så där :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0