Host, host..

Hej, jag vet att de varit jätte dåligt uppdaterat idag men har liksom inte orkat. Neää för jag e typ dunerförkyld. Vad roligt va? Naeää jag skulle inte tro de. I skolan har jag typ hostat en massa och på vägen hem från idrotten så typ snurra de i huvet hela tiden. Heh, men smart jag e va som e med på idrotten och spelar innebany(hallenbandy på tyska för den som undrar, haha). Men jaa de jag ska komma till e väl att jag nu sitter i soffan och har feber. Inte så hög som tur e men aa lite och hostar som skjutsikens, därför blire ingen skola imorrn :/
Men aa nu ska vi juu inte prata om de, elr hur?

Neää för jag kan ju skriva kort, kort om dagen för de e ju jag bäst på. Haha neää, men aa vi hade tyska, svenska och Idrott och jag och emmi höll på att käbbla. Haha hon sa att Erik Hassle var en ekorre och då blev hon en blanding mellan skalbagge och flodhäst och jag blev ngn apa. Kmr inte ihåg vilken, haha. Men aa sen hade vi ingen lust med de så då fortsatte vi bara att gå till idrotten :P

Haha, men kraaaaaam :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0