Haha en ny typ lista?

  • Dag 1: Tio saker om dig själv
  • Dag 2: Nio saker du gör varje dag.
  • Dag 3: Åtta saker som irriterar dig .
  • Dag 4: Sju rädslor/fobier.
  • Dag 5: Sex låtar du är beroende av.
  • Dag 6: Fem saker du inte kan leva utan.
  • Dag 7: Fyra minnen du aldrig glömmer.
  • Dag 8: Tre ord du använder varje dag.
  • Dag 9: Två saker du önskade att du kunde.
  • Dag 10:En person du kan lita på.

    Jahapp hitttade en ny sån här lista. Vet inte om ni tycker att de e kul och läsa men nu så kör jag på de här så
    Dag 1: Tio saker om dig själv;
  • Är en väldigt glad person förutom när jag är arg.
  • Blir ganska lätt retad på småsaker (a)
  • Har världens vänner. Bara så ni vet de alla underbara!
  • Jag e väl väldigt "social" Haha.
  • Jag tkr att de e skit svårt att skriva saker här...
  • Jag älskar att ta kort.
  • Jag lyssnar, pratar, skriver alltid om Erik Hassle (A) Ledsen för de allihopa :)
  • Det första jag kollar på datorn e typ min mail. Hahah låter som värsta gamla människan nu... På ngt sätt :P
  • Jag älskar att kolla klädaffärer
  • Och vill verkligen färga håret rött...

  • Hahah jaaa de va väl typ de, haha de va jätte svårt ;O


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (det är bara jag som ser den)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0