God morgon (: ♥


Lilla jag som ni förmodligen ser med väldigt obäddad säng :P

Hej och godmorgon kanske man ska säga :)

Är ju som sagt sjuk så jag e hemma idag. Min moder sa att jag skulle sova länge idag men vaknade när klockan var runt nio ;P
Nu sitter jag iaf och kollar på "i taket lyser stjärnorna" Elr jaa jag hoppade in mitt i filmen, fast jag har ju sett den förut.
Men annars idag så ska jag väl förmodligen bara ta de lugnt, fick inte göra läxor för att just skulle ta de lugnt :P Men aa de blir nog fler inlägg på bloggen iaf :P

Puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är också sjuk :(<3

2011-01-27 @ 09:51:33
Postat av: Milla

Men ååååh vad gullig!
(Ja jag sitter och bläddrar på din blogg för att jag har inget annat för mig)
Puss!

Svar: haha men ååh, puss Milla!! <33

2015-04-06 @ 14:17:12
URL: http://millaflygersnart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0