Dag 2 - 9 saker jag gör varje dag

  • Pratar en massor :P
  • Lyssnar på Erik Hassle
  • Sitter vid datan typ xD
  • Oftast så bloggar jag
  • Haha byter bakgrund på mobilen (ibland byter jag två-tre ggr per dag men har ingen aning om vrf:P)
  • Läser (ny vana)
  • Haha går runt och sjunger på Erik Hassle låtar (a)
  • Berättar hur mycket jag hatar dans (a)
  • Och så skrattar jag ju, sjukt mycket...


Jaa de va dag två de. Hahah jag har alltid sånt problem att komma på saker men ganska bra gick de ju ;P

  • Dag 1: Tio saker om dig själv
  • Dag 2: Nio saker du gör varje dag.
  • Dag 3: Åtta saker som irriterar dig .
  • Dag 4: Sju rädslor/fobier.
  • Dag 5: Sex låtar du är beroende av.
  • Dag 6: Fem saker du inte kan leva utan.
  • Dag 7: Fyra minnen du aldrig glömmer.
  • Dag 8: Tre ord du använder varje dag.
  • Dag 9: Två saker du önskade att du kunde.
  • Dag 10:En person du kan lita på.


  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (det är bara jag som ser den)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0