Bara för att liksom

Senaste....

Smset du fick: Hihih <3
Samtal du ringde: Till Ida
Du sa högt: (kmr verkligen inte ihåg ;P)
Som fick dig le:  Alltså jag ler ju typ hela tiden så kmr inte ihåg de heller (a)
Du gjorde: Kolla på tv

Favorit...

Mat - Tacos tror jag..
Sport -
Basket elr ibland fotboll typ :P
Djur - Hund
Glass - Kaktus, lime xD
Affär - H&M
Sallad - Ähh ingen aning
Skådespelare - Haha ingen aning heller
Låt - Typ massor. Men t ex Isn´t it obvious och the thanks i get. ( finns massa andra som ni förmodligen vet)
Nummer - 2,5 och 21
Årstid - vår

Vem...

Tänker du på? -
Ähh alltså tänkte inte på någon direkt och nu börjar jag tänka på Erik Hassle och Emmi. Haha fin blanding elr vad säger du Emmi ? :p
Saknar du? - Vet inte..
Älskar du? - Typ vänner och familjen?
Svek dig sist? - Ähh inte skjutsigens vet jag
Betyder mest? - Ähh vet inte (för ovanlighetens skull typ, haha)

Vad....

Dör du av? -
Skratt, haha
Önskar du dig? - Att jag ska få se en konsert med Erik Hassle iår :)
Vill du ha nu? - Vet inte..
Lever du för? -
Hmm, alltså haha jag vet ärligt talat inte
Gör du just nu? - Tråkar och vet inte svar på frågor :P


Kommentarer
Postat av: emmi

Aa, jätte fin blandning fillan... INTE..!!

om du älskade dina vänner vill jag bara säga..

Älskar dig med din underbaaaara människa!! :)

Kram på dig:P<33333

2011-01-18 @ 21:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0