11/5-10

Haha jag har skittråkigt så jag sitter och går tillbaka i arkivet på bloggen. Haha men jag måste ju påstå att den blivit lite bättre nu. En sak e väl att förut la jag inte in en enda bild. Visst gör de kanske inte jätte offta nu heller men mer än förut. Haha och sen gick jag tillbaka i Arikvet i maj(nästan ett år sen, om tre månader iaf:P)
Haha men såå möttes jag av ett inlägg där rubriken va;

Hiss elr Diss?? :P

Sedan så vare ju en video och aa och så hade jag skrivit att jag lyssna på en av mina favvo låtar just nu. Hahaa, tänk då gjorde han premiär på denna blogg. De datumet måste vi minnas 11/5-10. Haha.


.... Och så skrev jag att jag jätte gärna ville se lady gaga. Men jag menar, hur tänkte jag liksom. Visst de vore väl coolt men de e ju inte direkt jätte viktigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0