Jaa mycke text och ganska mycke bilder ;)

Hej alla finisar :)

Jaa tjo vad har hänt idag då ? Joo det har varit Kungsberget som gällt. Tjoohej. Mm skulle vara utanför skolan tio i sju men vi var där typ 35-40 och sen så kom våran buss efter ett tag och så blev vi sju minuter sena därifrån. Haha. Men aa sen hade vi en trevlig bussresa med Film, mackor, godis och en massa prat och skratt. Jaa jag satt bredvid Elin och babblade på som vanligt och när vi åkte förbi globen så kom de upp en bild på glasvegas för att den ska spela på anexet (heter de så ? :P) aa men sen så visade jag vart debaser låg och så beskrev jag vägen till kafe 44. Haha.
Men efter tre och en halv timem var vi framme då och så var de dax att åka. Haha elr jaa efter en timme så åkte väl jag och Astrid. Haha vad sega vi är. Men de var skit läskigt. Mm men aa så åkte vi till den absolut minsta backen och där stannade jag och Astrid hela dagen. Haha, såna är vi. Men jag har bara åkt en gång och då gick jag i trean och Astrid hade aldrig åkt så jag tycker att vi var duktiga :P
Men maten var skit äcklig, haha aa och sen åkte vi igen och så hade jag och Astrid inge lust med de me så vi byttte om och gick och satte oss i bussen. Väl där kollade Astrid igenom alla bilder på kameran och så berätta jag vem Ellie Gouldning är. Haha de han vi med typ :P
Aa sen åkte vi igen och de tog väl tre timmar och sen var vi hemma igen. Men resan hem var som innan typ. Film, godis och prat och skratt. Haha fast efter ett tag var Fillan osocial och satte i lurarna och lyssna på Erik Hassle. Thihih. Men nu e jag skit trött och ska snart åka, men puss hej ;) <3

Elin på bussen :P




Goda maten, haha :P
Bara för att jag vet att båda älskar bilden så häär mycket (visar med armarna)
Haha "backen" jag och Astrid åkte :P

Backen till backen som vi inte vågade åka xD
En backe jag och Astrid tyckte såg enorm ut :P

Bussen, Botkyrka...
Haha de va de ;P

Kommentarer
Postat av: Astrid ♥

Hahaha, vi är så modiga :D

Vi kommer att bli proffs när vi blir stora! :)

Hihihi ♥

2011-02-23 @ 16:47:42
URL: http://a-s-s-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0