Text och bilder från dagen

Tjoo männsikor ;)
Har precis kommit hem från min kära farmor. Emma (kusin) kom dit igår och på dagen idag hade farmor ringt och frågat om vi ville komma så jag tog med mig kameran och gick. Senare kom också Ida och hennes kompis Jonna.
Vi hade väl trevligt, kul att träffa Emma igen och haha hon e så gullig för när man tar kort på henne så typ leker hon modell.

Men aa sen vare skolan innan då, börjar med matte prov. Gick bra tycker jag, fick 19/20 så e nöjd ändå ;) Men aa sen så hade vi ju SO prov också. Gick väl inte lika lyckat men jag gjorde ju såklart de bäta jag kunde. Aa och så vare på vanlig engelska och mentorsträff. Och så fick vi ledighetslappar till tisdag ;D Ska bli fett kul att åka skidor, haha e bara nervös för liften. Men aa nu kommer det en såkallad bildbomb från idag ;)


Emma som leker lite ;P






Ehh, de va inte jag som skrev de där...
... Heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0