Tjingeling ;)

Tjohej, jaa nu var det fredagkväll och sportlov. Äntligen, som jag längtat. Aja men skolan va som vanligt men Astrid va sjuk idag;( Men aa så fick vi tillbaka SO provet och blev faktiskt nöjd.
Yes men efter skolan så följde Elin och Carro med hem. Vi hade lite svårt att komma på någe att göra men aa de sluta med att nu har jag facebook(bättre sent än aldrig:P) aa och så spelade vi kung fu panda i timmar :P
Jaa, men aa fattar typ ingenting, smart som jag e men mamma ska typ hjälpa mig, haha.

Men bilder från idag kommer här och nu ;) ♥


Carr och Elin i varsin soffa, haha


haha jag tycker att hon ser ut som en vampyr, haha suck...
Carro flumig som fasen...
Inte Elin dock..

Trevligt vi haft :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0