Snart är den här, snart bara

Hej alla fina männsikor :) Sitter i soffan och är skit trött fast att jag sovit i massa timmar på eftermiddan. Jaa dagen idag har varit stressig. Fick hem läxorna idag och nu har jag någe att göra kan jag väl säga.. Fast aa de va massa saker jag inte fatta och så men mamma och pappa skullle hjälpa mig med de, så de ska väl gå :)

Men jag har börjat få vårkänslor måste jag säga, visst det är massa snö ute och så men när man sitter hemma och solen bara lyser genom fönstret bara längtar man. Så jaa nu har jag typ haft på mig sommarkläder dem här två dagarna. Sen så längtar jag till att jag ska kunna ha min älskade jeans jacka igen, åhh vad jag längtar till mycke saker. Skulle kunna göra världens lista men neä det tänker jag inte..
... Hmm de skulle kunna bli en kategori "Fillan längtar" typ. Neää men nog pratat om de, ha bara en trevlig kväll nu så ses vi igen när jag blir frisk, för skola imorrn blir de inte. Puss och kram :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0