Mm, stolt, haha.

Hej, har precis kollat på solsidan, haha. De va tydligen Johan Reborg som hade skrvit avsnittet idag.

Men så har jag gjort SO och är nästan, nästan klar. Wiee, e fett glad. Hahah, men jag har också hunnit med att spela guitar hero. Mm när jag spelade igår så klarade jag inte av lätaste låten på medium, men nu så, nu börjar jag komma tillbaka. Har klarat av låtarna på hard nu. Japp så två jag inte klarat förut är nu avklarat, och så har ida klarat två låtar, elr fler kanske. Men jag fattar inte, hon e fett bra. Öhh orättvist :P

Men ska väl typ, jag vet inte men hitta på någe, så puss och kram <3


Ngn, jaa ehh haha inte så vacker bild på mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0