Kärlek vid första ögonkastet

Japp idag hände något tragiskt. Mina ena sko har varit konstig i ett tag för de har inte gått att dra upp ena dragkedjan ordentligt och Elin har sagt "nu måste du dra upp dragkedjan igen" och så typ och så satte jag mig och skulle dra upp den men den sitter helt fast, så jag sitter och försöker i ett tag och så pang! Aa då har den gått sönder och går inte att dra upp elr någonting så aa jag fick ju gå med dragkedjan neddragen -.-
Men när jag kom hem så skulle pappa försöka fixa dem men de gick ju inte så då blev de en tur till centrum. Vi gick i en affär först och då hitta jag två par jag gillade. Ena fanns inte i min storlek och dem andra va någon märkesgrejs så dem kosta typ 1000kr och va halv priset. Heh. Men aa så gick vi till en annan affär och där så stod dem, dem fina skorna. Dem är mina nu och jag älskar dem, helt och hållet <3

Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0