Is this the thanks i get?

Alltså när jag skulle sova så fick jag då för mig att jag skulle somna till musik och gjorde min lilla "sova" spellista och där innehöll alltså låten "the thanks i get" och alltså hjälp, när reffrängen kom för andra gången och sen tredjeversen så blev de bara konstigt, jag kände en sån saknad inom mig, den bara växte och växte ju mer av låten som gått. Saknaden var av sommarn. Alla minnen bara dök upp när jag hörde låten, vet inte varför men de bara blev konstigt. Helt plötsligt såg jag allt framför mig, allt från den där dagen, allt som var perfekt. Femte juli. Jag vet, nu kom det en suck från er men liksom det va bara så konstigt. Den känslan dyker också upp på ett klipp på youtube elr ett klipp på mobilen från grönan då och de konstiga är att känslan dyker upp när han sjunger still in shock, kill the klock. Alltså fråga mig inte varför men just de är bara sommar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0