Imorrn så gäller rä ;)

Hej e hemma från en lång skoldag nu. Japp jag slapp göra både NO och matte prov. Vet inte om de e bra elr dåligt ärligt talat.
Men aa svenska så gjorde vi någon grejs, typ drama spel :P Aa jag fick hoppa in i en grupp eftersom att jag va sjuk först. Aa men i början av lektionen var jag sjukt flummig och sen i slutet var jag trött istället.
Aa men nu sitter jag och kollar på solsidan som var igår. Hahaha guud vad kul de är alltså. Älskar slutet, hah. Men ikväll blire sova vid nio eftersom att jag ska vara i skolan kvart tio i sju, men ikväll äre ju top modell 15 också. Wiee :D


Haha random bild som jag tog på farmors tavla :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0