Fredag tjoo ;D



Fasikens nu måste jag uppdatera oftare och intessantare. Jaa svårt men jag ska göra vad jag kan :)
Mår bättre idag måste jag säga. Inte lika mkt hosta och inte lika trött men det finns fortfarande där. Snart kmr iaf mormor hit, och även Ida som slutat skolan vid kvart över två så då blire liv här hemma. Haha neää skojaa men typ :P

Joo igår fick jag även för mig att rita, elr inte rita. Jag var bara tvungen att skriva av mig så hämta fem tuschpennor, ett papper och så gick jag in i vardagsrummet och började skriva. Det slutade med ett papper där det stod "5 juli och 21 september 2010 ♥" i fem olika färger då :P Haha.

Men nu kom mormor så puss, hej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0