Frågor är bara dumma, iaf från personer i klassen...

Hej goo ungar :P
Haha neää men alltså nu e jag ju duktig, ehe. Har inte plugga någe idag och har musikprov imorrn, matte prov på fredag och SO prov på fredag. Känner att jag måste men e skit trött idag och kan typ allt redan. Iaf inom musiken som e viktagast just nu :P

Haha men aa vanlig dag. Men haha idrotten, vi hade en nia och jag vet inte hur jag ska beskriva de men han va typ blyg och man hörde ingenting typ av de han sa. Jobbigt läge. Haha. Men de va ändå rätt kul. Fotbollen iaf xD Innebandyn va väl okej :P Just de joo, sen redovisa jag i svenskan och jag tycker iaf att de gick rätt bra tills en i min klass ställer en *pip* fråga... Skitgubbe :P Haha.

Aa men de kmr fler inlägg, tro mig ;)


Jag för en herrans massa år sen ;P

Kommentarer
Postat av: emmi

Vad redovisade du om för sak i svenskan? :)

Själv redovisade jag om en skruvmejsel :D Haha..

Kom inte på nåt annat att redovisa om :P

Kraaam på dig din underbara gullunge!! :)<33

2011-02-18 @ 15:07:31
Postat av: Felicia

Haha jag redovisade om en äppelskärare. Haha som va trasig, duktigt xD

Kraam på dig också underbara gullunge :D <33

2011-02-18 @ 17:33:10
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0