En gitarr spelande liten flicka läser ni om snart

Hej :)

Fin dag det varit idag då, med snö.. Skolan va ju stängd(skulle ändå inte dit) och även syrrans skola va stängd och typ alla skolor e stängda. Hatar de här, snön var ju nästan borta och så finns den här nu igen. Ledsen nu.

Men har gjort läxor idag som vanligt, jaa typ klar med SO:n nu. Stolt liten flicka :P Haha men sen äre sjukt mycke kvar...

Jaa och vet ni vad jag sysslade med på förmiddagen? Jopp pappa var ledig idag så han har försökt att lära mig att spela lite på min älskade gitarr. Wiee. Alltså ååh vad jag vill spela gitarr igen, de ju fett kul. Men aa har lärt mig två ackord för en av dem kunde jag redan och de va dem tre ackorden som byggde upp låten Amelia. Mm men de svåra e ju att spela de rätt och så, men ska träna som *PIP!* nu. Mm, men så spelade jag även liten del av don´t bring flowers. Stolt. Haha men där e de typ inga ackord. Inte de jag spela iaf :P Och sen så blev de lite av Geraldine men Glasvegas. Japp sitter och lyssnar på dem just nu faktiskt. Kan ni tänka er? Fast aa de va pappa som ville lyssna på dem, fast aa nu blev de oasis istället. Gör inge de heller. Föredrar när han lyssnar på dem och inte cinderella :P

Men aa nu blev ju inlägget skit långt, men iaf :P
Puss på er <3


Haha någon bild frå fottoveckan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0