Bildkris för alla som undrar...


Jaa men hej och goddag ;)

Japp tänk de blev ingen bloggning igår, men jag satt inte ens vid datorn igår, jag sov istället men jag börjar blir lite piggare och de e bra, fast aa ingen skola idag heller, skit. Men aa snart blir jag nog bättre ;)

Hahah jaa sen vare ju melodifestivalen i helgen, jag vet inte om det e så många som kollar på de, men aa min familj gör ju de iaf. Men jag tkr ju att rätt personer gick vidare, tror jag :P
Elr jag vet inte, jag hejar ju alltid på 2 och 5 och jag skiter i hur de låter men aa 2an gick ju vidare till final, och feman kom fema :P
Haha men nu ska jag ju inte prata mer om de neäää. Joo jag kan ju alltid säga att de vore väldigt trevligt att åka till LA just nu, haha. Neää men då kan jag ju också berätta för dem som undrar att min föredetta idol har en tatuerigsstudio där :P Haha jaa men nu börjar de bli för långdraget så puss, kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0