17 februari 2011

Hej :) Japp nu e klockan ssnart åtta och jag har inte bloggat men klart att jag inte behöver de :P Men aa sitter iaf och lyssnar på min varierade spellista, haha.
Men så harä varit pluggande. Matte och SO. Prov i båda ämnerna imorrn. Känner mig ganska säker men ändå osäker. Ska typ läsa igen SOn innan jag går och lägger mig :)

Men skolan gillade jag idag måste jag säga. Förutom slöjden typ. Fattar inte varför man ska ha de, om man typ inte vill bli snickare eller sömerska och jag antar att inte att alla vill bli de liksom. Neää men iaf, min hylla e sne och konstigt så nästa vecka ska de slipas :P
Musikprovet tror jag gick bra och sen tyskan var de bara film :)

Mm sen e jag nu sur. Har haft en låt i huvet hela *pip* dag. Aa från typ ett idag och så förvann den precis och aa gissa vilken *pip* låt som kom upp på min spellista nu, när den äntilgen hade försvunit. *pip* granade och Bruno Mars...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0