Januari-Mars

Jo nu har jag tänkt att göra en såkallad "årsresumé" Kör tre månader i taget. Yej!

JANUARI:

Det var en månad på året då det inte hände ett skit. Kameran låg nästan bara på hyllan hemma och ingenting speciellt hände, men;


Jag och Emmi gjorde en gräddbomb för första gången!

Jag övade på att ta självporträtt.

Det var många fina solnedgångar.

Mormor kom hem till oss och virkade litegrann.

Jag ville ha sådan hårfärg ^^

Samt att jag var inne i den värsta Erik Hassle "perioden" ever. Pratade endast om honom HELA tiden! Drömde om honom fem gånger på en veckas tid gjorde jag också. Sjukt.

Februari.


Jag hade influensa i två och en halv veckas tid och det ända jag åt var paprika.
När jag låg hemma och var sjuk dök även denna man och låt upp på MTV. Det gjorde mig väldigt glad.

Jag köpte världens finaste tröja.

Jag fick reda på att Erik Hassle hade gjort en skiva med Kent som snart skulle släppas.


Jag åkte till Kungsberget med världens bästa klass.

Släpptes.


Jag hade en trevligt eftermiddag med Carro och Elin som hjälpte mig att fixa facebook som verkligen var på tiden! Samt att vi spelade "kung fu Panda" i timmtal!

Jag och Carro sprang runt på Söder i en timme dryg för att hitta Kafé 44. Efter att ha läst kartor och människor kom fram och frågade vart vi skulle då vi såg väldigt förvirrade ut så kom vi till kafét. Ingen av oss vågade dock gå in...

Mars.

Där började mitt år på riktigt skulle jag nog säga.


Jag sa hejdå till det blonda håret som jag hade haft i hela livet och sa hej till det kopparröda!

Desamma gällde systrami.

Jag fotade mitt lakan av någon anledning?

Jag gick in i ett solglasögon beroende.


Carro hade försenad fest. Vi alla gick runt i färgglada kläder och benvärmare.

Mariefred Sessions släpptes den 23 mars! Stains va favoriten i lång tid.

Jag, Josse och min far stack till Radiohuset den 25 mars.

Där såg vi Erik Hassle ♥

Jag träffade honom för första gången någonsin. Jag var glad, kunde inte andas och skakade som ett gris efteråt. Skills också att hela bandet är med i bakgrunden av bilden.

Fick med mig denna hem och levde lycklig länge!

Låten för mig under denna tidsperiod var denna:
Trackback
RSS 2.0