Jag ska leta parkbänkar inne i stan

Ja det ska jag minsann göra. Ordentligt också. Hrmf, ja min gammelmormor såg Erik Hassle inne på en parkbänk i stan idag. Och vad gör hon? Jo hon går fram till honom och säger "Åh nu skulle mitt barnbarnsbarn varit här, hon lyssnar på dig hela tiden!" Alltså vad i helvete!? Jag dör. Arg!


Annars idag så har haft projektvecka i skolan. Woop woop! Hälsa stod på Schemat idag. Prat och uträkningar fram till Lunch och efter lunch va de boxning som gällde. Och det var skitkul. Så nu ska jag och två av mina kära vänninor kolla upp en boxningsklubb. Eller vi börja kolla idag. Jag tycker att en verkar fett awesome.. De kanske inte Emmi och Astrid tycker dock :/
Men efter boxningen i skolan så gjorde vi smoothies. Trevligt!


Stack hem till Astrid, va desperat, drack mer smoothie, kollade klubbar, låste in oss i garderober(låter fel...) och flummade. Som de ska va!






Nu har jag btw laddat ned en Sveriges Radio app på mobilen så jag kan lyssna på Armand imorrn. Woopp! När Erik är med så sänds de på tv så kommer sitta helt fastklistrad, hehe!

Kommentarer
Postat av: BRUNETTBLOGGEN

härligt att höra :D

2011-12-12 @ 20:09:24
URL: http://brunettbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0