301211

Hejjjjj.

Idag har jag haft en otroligt trevlig dag. Hade trevligt sällskap av födelsedagsbarnet Emmi som fyllde 14. Grattade henne tusentalsgånger båda framför näsan på henne och via sms.

Sen stack jag till frisören. Mitt hår är nu rött och jag har pannlugg. Är väldigt nöjd må jag säga. Och så klippte jag topparna och frisören kapade inte halva mitt hår. Score!

Imorgon är det nyårsafton och alla är stressade över kläder och löften. Herregud. Jag väljer säker kläder imorgon strax innan vår gäst kommer och nyårslöfte har jag inte haft på år. Så nej fattar inte. Aja, ska jag göra någon slags resume på året sen. Laddar in lite bilder från hårddisken nu så ja, imorrn blir väl första delen kanske.


Kommentarer
Postat av: emelie

Fett ballt och fint Fillan! :)<3333

2011-12-30 @ 22:51:51
URL: http://byklys.blogg.se/
Postat av: Astrid

Fett fin Fillan!!!:-D

Du passade jättebra i din nya frisyr!!:-D <3 <3

2011-12-30 @ 23:07:43
URL: http://peentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0